Saludi (no voi vie, saludi dome!)
Guru
2008-04-04 14:31:16 UTC
Mane cum Deo.
--
Guru Non coltivate i beni terreni,
non rimarrà niente.
Coltivate l'amore delle persone,
vale più di qualsiasi oro.
Padin
2008-04-04 19:35:08 UTC
Post by Guru
Mane cum Deo.
Marcomandi!

No sta a cori!
--
"Ogni fros al à la so ombrene."
Guru
2008-04-05 01:00:33 UTC
Post by Padin
Post by Guru
Mane cum Deo.
Marcomandi!
No sta a cori!
O ai di jesi propite mal cunsàt par rispuinditi a che ore uchì, e par
chest motif no ti rispuind! :-P
vale più di qualsiasi oro.
Daniele-Dejansan
2008-04-05 17:15:34 UTC
Pur non essendo in possesso delle proprie facoltà mentali Guru ha
Post by Guru
Post by Padin
Post by Guru
Mane cum Deo.
Marcomandi!
No sta a cori!
mal cunsàt
Su pò, si dis mal cuinçat. :-p
--
Daniele-Dejansan
A mio modesto parere, che peraltro condivido.(Alessandro Bergonzoni)
Guru
2008-04-05 20:08:41 UTC
Post by Daniele-Dejansan
Post by Guru
Post by Padin
Post by Guru
Mane cum Deo.
Marcomandi!
No sta a cori!
mal cunsàt
Su pò, si dis mal cuinçat. :-p
Io soi di San Vît al Tilimint, e no vin le tabaiade unevore sporciade!
:-D
vale più di qualsiasi oro.
Padin
2008-04-05 21:20:17 UTC
Post by Guru
Io soi di San Vît al Tilimint, e no vin le tabaiade unevore
sporciade!
:-D
Dipo, quant fasaràn le tangenziâl culavie a san Vît?
Masse semaforos e simpri rôs!
"San Scugnì nol è un biel Sant"
Guru
2008-04-06 20:29:13 UTC
Post by Padin
Post by Guru
[...]
Diu nus vuardi de tangenziâl "Nord-Ovest". Sares le robe plui cretine
che si podares fa! A ûl fate a Nord-est, vie pa rive dal Tilimint!
Tal moment che torne fûr che ipotesi, di dite a fate a ûl dome il timp
di fa il ciment e clamà chei che a fan l'asfalt!
vale più di qualsiasi oro.
Padin
2008-04-06 21:07:42 UTC
Post by Guru
Post by Padin
Dipo, quant fasaràn le tangenziâl culavie a san Vît?
Masse semaforos e simpri rôs!
Diu nus vuardi de tangenziâl "Nord-Ovest". Sares le robe plui
cretine che si podares fa!
Parcè po?
Post by Guru
A ûl fate a Nord-est, vie pa rive
dal Tilimint! Tal moment che torne fûr che ipotesi, di dite a
fate a ûl dome il timp di fa il ciment e clamà chei che a fan
l'asfalt!
E alore butàit a la svelte chel betòn, c'o soi stràc di spietà
ooooris!
"A vê il morôs 'e jè una crôs, a no vêlu a' son dôs"
Guru
2008-04-07 01:12:50 UTC
Post by Padin
Post by Guru
Diu nus vuardi de tangenziâl "Nord-Ovest". Sares le robe plui
cretine che si podares fa!
Parcè po?
Il disio di bes in plui, tae doi paîs cumò colegâs cunt une uni che
strade, a pase tal mieç di un parc e daûr di une glesie dal 1400...
Post by Padin
Post by Guru
[...]
Vai a dighilu a chel dindi di Moretton, e chel purcit di un'ostie di
Piccolo, e chei disgraciâs dal comun, che par pôre di piardi votos a
preferisin distrusi dut.... Maledets politics di sachete!!
vale più di qualsiasi oro.
Padin
2008-04-07 20:14:38 UTC
Post by Guru
Post by Padin
Post by Guru
[...]
Eh, s'a coste di plui la fasin sigûr...

Mai viodût un pulitic a fâ lis robis a la maniere c'a coste
mancul.

Tant, i bês no ju tirin fûr de lôr sachete!
Post by Guru
"Moretòn manegjòn"
"Sònego sòldego"

No ju pues viodi, chei doi lì.