compile, frùt
Lidrie
2008-09-17 16:38:22 UTC
patacje a ospedalèt
va ben che tu sês speziâr, ma io le patate o preferìs cjatale fûr di un
ospedâl, ancje se piçul ;-)

... ancje se a dì le veretât, o'ndai vidudis un pâr che giravin cul gurmâl
di infermieris ta chel di Udin... di ve voe di malàsi...

PS: o sposti su i-a.c.l.f., che là nol scrîf plui nissun.
[tant o sai che tu butis un voli ancje lì ;-) ]
Sans
Guru
2008-09-17 16:59:19 UTC
Post by Lidrie
[...]
Une me amie, infermiere, a è a mondi biele!
Post by Lidrie
PS: o sposti su i-a.c.l.f., che là nol scrîf plui nissun.
[tant o sai che tu butis un voli ancje lì ;-) ]
Ma soredut.... Ce isial az.test? Ce faseisu tal newsgroup di test dale
gerarchie dal Arizona??
--
Guru Non coltivate i beni terreni,
non rimarrà niente.
vale più di qualsiasi oro.
Lidrie
2008-09-17 17:09:34 UTC
Ce faseisu tal newsgroup di test dale gerarchie dal Arizona??
Arizona? TLD .AZ = country-code of Azerbaijan

si sta cujès, nissun al ven fin la a rompi i cojons ;-)
Sans
Guru
2008-09-17 17:27:48 UTC
Post by Lidrie
Ce faseisu tal newsgroup di test dale gerarchie dal Arizona??
Arizona? TLD .AZ = country-code of Azerbaijan
Boh, un grum di chei de gerarchie ca tache cun az a si voltin a chei de
Arizona. Almancul cusì al mi ha dite barbe Google.
Post by Lidrie
si sta cujès, nissun al ven fin la a rompi i cojons ;-)
Chel sigûr! :-)