Colonia Caroya
Guru
2008-07-02 16:36:08 UTC
Isial cualchidun cal cognôs?
http://it.wikipedia.org/wiki/Colonia_Caroya
--
Guru Non coltivate i beni terreni,
non rimarrà niente.
Coltivate l'amore delle persone,
vale più di qualsiasi oro.
Lidrie
2008-07-03 11:04:16 UTC
Post by Guru
Isial cualchidun cal cognôs?
http://it.wikipedia.org/wiki/Colonia_Caroya
tal sens di sei stât, o di savè le so storie?
Sans
Guru
2008-07-03 12:46:22 UTC
Post by Lidrie
Post by Guru
Isial cualchidun cal cognôs?
http://it.wikipedia.org/wiki/Colonia_Caroya
tal sens di sei stât, o di savè le so storie?
La seconde che tu âs dite...
Ma sarès biêl se cualchidun al cognoses un di lì, o cal sedi stât...
vale più di qualsiasi oro.
nrmn
2008-07-10 22:32:14 UTC
Post by Guru
[...]
Forsit tu lu sas za ma al esist un documentari su CC :

http://peresson.blogspot.com/2008/06/i-diaris-di-via-in-rete.html

( frache su le prime foto in alt )

Mandi,
Guru
2008-07-11 07:04:19 UTC
Post by nrmn
Post by Guru
La seconde che tu âs dite...
Ma sarès biêl se cualchidun al cognoses un di lì, o cal sedi stât...
http://peresson.blogspot.com/2008/06/i-diaris-di-via-in-rete.html
Signour benedet!! Jo no sai, il furlan je come une semente buine,
sigure, che dulà che si plante a fâs su un grum di robis, plui di chel
ca si podarès sperâ. Je come une semente che tu plantis une e ven su un
bosc!
Isial pusibil che tal friûl o sin daûr par murì, e che la int stese a
disi "no mi free jesi furlan", e che ulà in Argjentine a i coventi
cualchidùn che insegni la lenghe?? Tasè il discors che son lontans, e
sintin le nostalgie, no ientre! Lor son come no, diriture piecj che son
indafarâs cun l'economie strasade che àn, ma an vitalitât, an voe di fà,
chel estro e che voe che nus an rendûs famôs vie par dût il mont come
furlans, e no, co sin uchì, nuie.

O ai voe di là a Colonia Caroya....
vale più di qualsiasi oro.
Danielinho-Dejansaninho
2008-07-26 22:45:12 UTC
Pur non essendo in possesso delle proprie facoltà mentali Guru ha
Post by Guru
O ai voe di là a Colonia Caroya....
Se tu ulis e ie une vie che si clame cusì al villagjo S.Domenico a
Udin.

O scherci eh. :-D
--
Daniele-Dejansan
A mio modesto parere, che peraltro condivido.(Alessandro Bergonzoni)