Bintar
Padin
2008-06-20 18:13:28 UTC
Dopràiso mai che peraule?
--
"Joibe vignude setemane zude;
ma par cui c'a no 'nd à son tre dîs di contâ."
nrmn
2008-06-20 19:09:00 UTC
Mandi,
Post by Padin
Dopràiso mai che peraule?
Si parcè ?
Padin
2008-06-20 22:52:48 UTC
Post by nrmn
Mandi,
Post by Padin
Dopràiso mai che peraule?
Si parcè ?
D'indulà vègnie fûr?
"I parinç a si cognossin a fassis, a gnocis, a cassis."
Guru
2008-06-21 10:10:20 UTC
Post by nrmn
Post by Padin
Dopràiso mai che peraule?
Si parcè ?
Pueditu fami un esempli?
--
Guru Non coltivate i beni terreni,
non rimarrà niente.
vale più di qualsiasi oro.
Phate
2008-06-22 12:51:38 UTC
Post by Guru
Post by nrmn
Post by Padin
Dopràiso mai che peraule?
Si parcè ?
Pueditu fami un esempli?
"Chel bintar lì nol a mai fat un colp!"

Io lu dopri di spes.
Padin
2008-06-22 21:44:11 UTC
Post by Phate
Post by Guru
Post by nrmn
Post by Padin
Dopràiso mai che peraule?
Si parcè ?
Pueditu fami un esempli?
"Chel bintar lì nol a mai fat un colp!"
Io lu dopri di spes.
E je vere, al'è simpri a torzeòn.
"Par vê pâs, sint e tâs."
Guru
2008-06-23 07:57:25 UTC
Post by Padin
Post by Phate
Post by Guru
Post by nrmn
Post by Padin
[...]
A mi une volte mi han dite Bintar, parceche o soi simpri a padue e mai a
cjase!
vale più di qualsiasi oro.
Phate
2008-06-23 19:56:24 UTC
Post by Guru
A mi une volte mi han dite Bintar, parceche o soi simpri a padue e mai a
cjase!
Io pal solit o dis bintar par "fannullone", a chei come te ur dis
singars! :-)
Guru
2008-06-23 21:17:59 UTC
Post by Phate
Post by Guru
A mi une volte mi han dite Bintar, parceche o soi simpri a padue e mai a
cjase!
Io pal solit o dis bintar par "fannullone", a chei come te ur dis
singars! :-)
Beh, par ducj i ains chi soi a PD cence laureami a val di duti dôs li
manieris! :-P
vale più di qualsiasi oro.
Phate
2008-06-24 17:31:36 UTC
Sta cuiet va, companç di te. E mi sa co sin ancje di classe... :-(
Phate
2008-06-23 19:57:27 UTC
No ise ore che al tai i cjavei e cal vadi a vore?
Danielinho-Dejansaninho
2008-07-26 22:49:17 UTC
Pur non essendo in possesso delle proprie facoltà mentali Guru ha
Post by Guru
Post by nrmn
Post by Padin
Dopràiso mai che peraule?
Si parcè ?
Pueditu fami un esempli?
Une volte lu si diseve a chei frus scapestrâs.
--
Daniele-Dejansan
A mio modesto parere, che peraltro condivido.(Alessandro Bergonzoni)
sesule
2008-06-23 06:37:03 UTC
timp daûr l'ere un articùl sul mesagjero:

http://www.bintars.it/pagine/signbintar.htm

forsi a san denèl a san alc!

http://www.aibintars.com/
Lidrie
2008-06-24 10:10:06 UTC
*Cui*: sesule - (82.60.175.50)
*Cuant*: 23/06/2008 8.37.03
*Ce*: Re: Bintar in it-alt.cultura.lingua.furlan
Post by sesule
http://www.bintars.it/pagine/signbintar.htm
e an scomenzât cul treno, ma dopo si son evolûs:
http://www.imdb.com/title/tt0064276/combined

el raduno di Vilegnove lu fasevino te tiare di origjne? ;-)
--
Sans