Iutiub
Guru
2007-08-27 20:53:00 UTC
Si, lu dîs subite, o eri daûr a fa un cai di nie, i cirivi alc di bièl
vie par le rêt, e o ai cjatât chest:

Secont me varesin di jesi di plui a meti videos par furlan su Youtube.
Si ves une telecamere jo lu fares....
--
Guru Non coltivate i beni terreni,
non rimarrà niente.
vale più di qualsiasi oro.
Klenje
2007-09-09 21:58:32 UTC
Sì ancje a mi mi plasarès viodi plui videos par furlan... incuintris o ancje
sagris. Al è vonde ancje une machine fotografiche a fasin videos decents
aromai ancje chês se no tu âs il Parkinson :-D
Plui che un gjornâl par furlan jo o urares une television par furlan. Cun
robe ancje pai zovins. Lì butaressi i miei bêçs
http://youtu.be/vYPPJT9BXuY
LiberaL²ario
2007-09-10 14:51:20 UTC
Bhe Klenje, parcè no organizino nô un biel curt-metraç (o medio - Metraç)
par furlan, e daspò lu difondin pe Rêt cence problems sui derits d'autôr?
;-)
Guru
2007-09-10 14:53:51 UTC
Post by LiberaL²ario
Bhe Klenje, parcè no organizino nô un biel curt-metraç (o medio - Metraç)
par furlan, e daspò lu difondin pe Rêt cence problems sui derits d'autôr?
;-)
O soi dispunibil par il "montaggio video", o ai di besà esperiencis dal
gjenar, doi curt-metraç, e atris robutis...
Sal covente fasè savei....
La mail iè buine, e soi simpri tal Ng!!
vale più di qualsiasi oro.
Klenje
2007-09-10 21:43:18 UTC
Bon, ma su ce? Mi pâr che nol sedi propi un detai :-D
e pai dirits, come che cualchidun al ? za scrit su un m?r: no alla siae
Bhe Klenje, parc? no organizino nô un biel curt-metraç (o medio - Metraç)
par furlan, e dasp? lu difondin pe R?t cence problems sui derits d'autôr?
;-)
O soi dispunibil par il "montaggio video", o ai di bes? esperiencis dal
gjenar, doi curt-metraç, e atris robutis...
Sal covente fas? savei....
La mail i? buine, e soi simpri tal Ng!!
Guru
2007-09-11 07:26:49 UTC
Post by Klenje
Bon, ma su ce? Mi pâr che nol sedi propi un detai :-D
Ben, alc al vignarà in tal cjâf...
Post by Klenje
e pai dirits, come che cualchidun al ? za scrit su un m?r: no alla siae
Beh, si pol fa cun musiche CreativeCommons opur domandant a un cualchi
group dai nustris furlàns ca fedin la musiche.....
vale più di qualsiasi oro.
LiberaL²ario
2007-09-11 10:44:01 UTC
Post by Klenje
Bon, ma su ce? Mi pâr che nol sedi propi un detai :-D
Jo o ai iniment tantis di chês sienegjaduris!
Di chês eversivis-patriotichis a chês colossal-storichis fin ju dai
pornos... Vonde sielzi ;-)
Lidrie
2007-09-12 06:57:48 UTC
...fin ju dai pornos...
come el preferît dal contadin furlan "Jambe gruesse, panole sigure!" ?
:-)
--
Sans

mai cence: free.ce - free.co - free.ul
LiberaL²ario
2007-09-12 12:47:13 UTC
O "L'aquile e je crote" !

Dula ise finide chê fantate triestine che e jere in zîr pal NG? ;-)

LiberaL²ario
Guru
2007-09-12 13:03:33 UTC
Post by LiberaL²ario
O "L'aquile e je crote" !
Ce isial???
vale più di qualsiasi oro.
LiberaL²ario
2007-09-12 14:16:06 UTC
Cemût ce isial... Al è un inomenât film porno furlan! ;-)
Guru
2007-09-12 18:30:33 UTC
Post by LiberaL²ario
Cemût ce isial... Al è un inomenât film porno furlan! ;-)
Osti... Mal soi piardût....
vale più di qualsiasi oro.
k|b|s
2007-09-13 09:41:41 UTC
Post by Guru
Post by LiberaL²ario
Cemût ce isial... Al è un inomenât film porno furlan! ;-)
Osti... Mal soi piardût....
Link! Link!
--
mandi, kbs
107,98,115,64,115,116,105,120,120,46,111,114,103
Guru
vale più di qualsiasi oro.
Lidrie
2007-09-13 16:30:40 UTC