Cuipo
Lidrie
2008-10-16 16:59:08 UTC
Buine.

Iar di sere o soi stât a viodi le presentasion di "Farcadice" fate dai doi
autôrs, e tai titui di code dal toc su Toronto o ai let "Robert Pontisso".

Candalue, no tu nus disis nuie?
Sans
Cuipo
2008-10-21 01:35:11 UTC
Post by Lidrie
Iar di sere o soi stât a viodi le presentasion di "Farcadice" fate dai
doi autôrs, e tai titui di code dal toc su Toronto o ai let "Robert
Pontisso".
Candalue, no tu nus disis nuie?
No vevi fat cui sa ce. Ju vevi cjapâts su al aeropuart, dâts doi tre
nons, fat cualchi biele cjacarade.

Ce astu pensât dal documentari?
Lidrie
2008-10-21 09:47:27 UTC
Post by Cuipo
Post by Lidrie
Iar di sere o soi stât a viodi le presentasion di "Farcadice"
Ce astu pensât dal documentari?
Dôs, tre robis:
1- vuatris o stais une vore miôr di nu; [e no cjacari dome di bês]
2- le femine che si viôt cjacarà dai rapuarts cul Friûl, come diretrice(?)
de Famêe (o politche?)¹, a iè une cui cuintricojons;
3- i disevi lis stessis robis di ie a Ferruccio Clavora tai prins ains
'90, cuant che internet nol iere acjemò une realtât:
strengi cui furlans a tôr pal mond une rêt di scambio di informazions e
afârs, che nus varès tornât cont a ducj. Vonde frico e vilotis, che e van
ben pe compagnie, ma dopo bisugne passà ai fats, pensant al doman.
Investe i politics di ca e sameavin interessâs dome a fa lis gjtis cu le
scuse di la a cjatà le 'diaspore' furlane.

______
¹ o viôt che tal grup de famêe a ie une Pontisso: seso parints?
Sans
Guru
2008-10-21 19:15:05 UTC
Post by Lidrie
[...]
Io soi daûr a cirì cualchi furlàn atôr pal mont cun skype, cal voli fasi
une tabajade in lenghe ogni tant.
Uchì a Padue soi daûr a piardi le capacitât...
E cun che scuse realizà un projet, ancje dome une robe semplice...
--
Guru Non coltivate i beni terreni,
non rimarrà niente.
vale più di qualsiasi oro.
Joe Galaxy
2008-10-22 14:32:04 UTC
Post by Guru
Io soi daûr a cirì cualchi furlàn atôr pal mont cun skype, cal voli fasi
No doprà skype.
ɯoɔ˙Ʈı̣ɐɯɓ@ʎxɐƮɐɓǝoſ̣ :oʇƮı̣ɐɯ
Guru
2008-10-22 15:11:40 UTC
Post by Joe Galaxy
No doprà skype.
Par vie?
vale più di qualsiasi oro.
Joe Galaxy
2008-10-22 16:31:22 UTC
Post by Guru
Par vie?
Dopre un client sip standard e libar.
ɯoɔ˙Ʈı̣ɐɯɓ@ʎxɐƮɐɓǝoſ̣ :oʇƮı̣ɐɯ
Guru
2008-10-22 16:56:59 UTC
Post by Joe Galaxy
Post by Guru
Par vie?
Dopre un client sip standard e libar.
Eh, bulo... Io o ai di clamà numars di telefono fis, e o ai di lasà in
man a chei dal pragramma i bês cence pôre di vuodiu piardûs, pal moment
al è l'unic che al è restât vif.
Un grum di chei alternatifs a son rivas cun ufiartis canonadis, e po
dopu sparîts!
vale più di qualsiasi oro.
Lidrie
2008-10-22 18:44:14 UTC
mercoledì 22/10/2008 18.56.59 Guru in
Post by Guru
Eh, bulo... Io o ai di clamà numars di telefono fis, e o ai di lasà in
man a chei dal pragramma i bês cence pôre di vuodiu piardûs, pal moment
al è l'unic che al è restât vif.
pôc informât, eh?

1-
http://www.euteliavoip.com/index.php?option=com_content&task=view&id=337
2- skype no dome nol è standard, ma ancje al dopre i clients par fa el so
traffic (un pôc come i P2P), e no tu sâs ce che al ravane te to machine,
che tu ie viargis ancje come server su les sôs puartis.
Sans
Guru
2008-10-22 20:00:37 UTC
Post by Lidrie
pôc informât, eh?
Si, no vevi tant timp par lei, i ai cjatât dome 2 3 robis par
l'internet...
Post by Lidrie
1-
http://www.euteliavoip.com/index.php?option=com_content&task=view&id=337
Si, ma x-lite no mi funzione ben.
Post by Lidrie
2- skype no dome nol è standard, ma ancje al dopre i clients par fa el so
traffic (un pôc come i P2P), e no tu sâs ce che al ravane te to machine,
che tu ie viargis ancje come server su les sôs puartis.
I lu sai, ma al mi funzione, o ai dentri i contâts, e podopo ancje sal
mi robe un ninin di bande...
vale più di qualsiasi oro.
Lidrie
2008-10-23 06:56:52 UTC
mercoledì 22/10/2008 22.00.37 Guru in
Post by Guru
Si, ma x-lite no mi funzione ben.
al va, al va, ancje sul to osx. Se no e son tantis âtris pussibilitâs, une
par dutis: openwengo, che cumò al a cambiât non > http://www.qutecom.org/
Sans
Dejansan
2008-10-25 23:37:46 UTC
Pur non essendo in possesso delle proprie facoltà mentali Guru ha
Post by Guru
Io soi daûr a cirì cualchi furlàn atôr pal mont cun skype, cal voli fasi
une tabajade in lenghe ogni tant.
Già e sarés une biele robe comencià a vè un pocje di int in pui che
scrivés chi dentri.
--
Daniele-Dejansan
A mio modesto parere, che peraltro condivido.(Alessandro Bergonzoni)
Guru
2008-10-26 07:17:33 UTC
Post by Dejansan
Già e sarés une biele robe comencià a vè un pocje di int in pui che
scrivés chi dentri.
Conte che i newsgroups no son tant "famous", une volte ca no erin un
grum di forums e atri cagadis via pal www, la int ca veve l'internet si
cjatave chi, sul Usenet, cumò a son simpri mancul. Se tu domandis ai
gjovins ce isial Usenet a ti vardin cui voi discocolâts...

Io voi in serce di un cun cui tabajà un pôc, mi rint cont che i piart,
cul timp, la richece de fevele, e purtròp no ai a vonde timp par lei dal
computer i libris e lis rivistis par furlan...
vale più di qualsiasi oro.
Joe Galaxy
2008-10-26 07:46:43 UTC
Post by Dejansan
Già e sarés une biele robe comencià a vè un pocje di int in pui che
scrivés chi dentri.
Si podarès dagj il lavôr a un bot.
ɯoɔ˙Ʈı̣ɐɯɓ@ʎxɐƮɐɓǝoſ̣ :oʇƮı̣ɐɯ
Guru
2008-10-26 09:57:29 UTC
Post by Joe Galaxy
Si podarès dagj il lavôr a un bot.
Un bot furlan al scrivares dome un post ogni dì ali 13:00...
vale più di qualsiasi oro.
Joe Galaxy
2008-10-26 10:54:08 UTC
Post by Guru
Un bot furlan al scrivares dome un post ogni dì ali 13:00...
Non penso.
In cron.daily:
/bin/bash -c 'sleep $[ RANDOM % 86400 ]' && /path/to/friulpost
:^)
--
ɯoɔ˙Ʈı̣ɐɯɓ@ʎxɐƮɐɓǝoſ̣ :oʇƮı̣ɐɯ