Cui chi sin.
Guru
2008-03-08 17:53:41 UTC
Fasin la contadora, juste par viodi cui cal'è restât uchi:

Prim.
--
Guru Non coltivate i beni terreni,
non rimarrà niente.
vale più di qualsiasi oro.
Padin
2008-03-08 20:07:54 UTC
Prim.
Secont.
--
"Ti ricuardistu, ninine,
in chê sere sul pujûl?
jo ti devi il rusignûl."
Cuipo
2008-03-09 05:00:29 UTC
Post by Padin
Prim.
Secont.
Tierç.
Magnetique
2008-03-09 09:23:59 UTC
Prim.
Cuàrt, cuànt chi i rivì a vè timp.
Mandi Maurisio.
Guru
2008-03-09 23:21:02 UTC
Post by Magnetique
Prim.
Cuàrt, cuànt chi i rivì a vè timp.
Mandi Maurisio.
Oro, almancul podin gjuià a briscule! :-)

Fantâs, alore, ce diseisu? Cui al saial ce mût cal è finît il referendum
di Sapade?
vale più di qualsiasi oro.
Lidrie
2008-03-10 12:06:46 UTC
Cui al saial ce mût cal è finît il referendum di Sapade?
e stan ancjemò votant (fin lis tre).
Ma al varès di sei bon: iar di sere e vevin votât il 61%
Sans
Lidrie
2008-03-10 20:14:40 UTC
Cui al saial ce mût cal è finît il referendum di Sapade?
El 95% di sì.
Sui 903 votans (pari al 75,31% dai 1.199 che vevin dirit di votà), i sì
e son stâs 860 e dome 41 i no, plui une schede blancje e une falade.
Sans
Padin
2008-03-10 21:07:01 UTC
Post by Lidrie
[...]
Benvignûs, cui sa cuant (Il Doge Galan non ju lasse vignî vie)

Ma fevelino ancjimò il todesc chei di Plodn?
--
"La lenghe da lis feminis a e come la lenghe di vacje, che
nancje cul picon si cjate la radîs."
Guru
2008-03-11 10:01:20 UTC
Post by Padin
Benvignûs, cui sa cuant (Il Doge Galan non ju lasse vignî vie)
Ben, no crôt che al pol sbatisi li balis di une percentuâl dal 95%!!
Post by Padin
Ma fevelino ancjimò il todesc chei di Plodn?
Boh, al è un tôc chi no vai. Ma chei di Sapade e chei di Fôrs tabain
compagn, fan fiestis insiemit, son simpri in contat, ie une monade che
sedin in dôs regjons difarentis!
vale più di qualsiasi oro.
Guru
2008-03-11 10:01:19 UTC
Post by Lidrie
[...]
Ioi! Piês de Bulgarie! :-)
vale più di qualsiasi oro.
Daniele-Dejansan
2008-03-09 20:48:34 UTC
Pur non essendo in possesso delle proprie facoltà mentali Guru ha
Prim.
Ogni tant o ven ancje io chi a viodi se si cjate qualchi d'un, ma
ultimamenti mi par simpri pui un desert.
--
Daniele-Dejansan
A mio modesto parere, che peraltro condivido.(Alessandro Bergonzoni)
Padin
2008-03-10 21:10:08 UTC
Post by Daniele-Dejansan
Pur non essendo in possesso delle proprie facoltà mentali Guru
Prim.
Ogni tant o ven ancje io chi a viodi se si cjate qualchi d'un,
ma ultimamenti mi par simpri pui un desert.
Pustòt (peraule ca n'us ven dal sclâf).
"Cui cal bastone la femine, al bastone la borse."
Guru
2008-03-11 10:01:20 UTC
Post by Padin
Post by Daniele-Dejansan
Prim.
Ogni tant o ven ancje io chi a viodi se si cjate qualchi d'un,
ma ultimamenti mi par simpri pui un desert.
Pustòt (peraule ca n'us ven dal sclâf).
Biele chiste, mai sintude prime! Ma tu varâs di tornà a dimile un tot di
voltis, sennò no mi la requardi! :-P
vale più di qualsiasi oro.
Lidrie
2008-03-11 11:15:01 UTC
Post by Padin
Post by Daniele-Dejansan
ma ultimamenti mi par simpri pui un desert.
Pustòt (peraule ca n'us ven dal sclâf).
al sameares plui ungherês che sclâf ;-)
e de mês bandis un 'cjamp pustòt' al è un cjamp bandonât, salvadi...
Sans
Padin
2008-03-11 20:37:26 UTC
Post by Lidrie
Post by Padin
Post by Daniele-Dejansan
ma ultimamenti mi par simpri pui un desert.
Pustòt (peraule ca n'us ven dal sclâf).
al sameares plui ungherês che sclâf ;-)
La puszta? no sai, magari ancje lôr le an cjolte dai sclâs.
Post by Lidrie
e de mês bandis un 'cjamp pustòt' al è un cjamp bandonât,
salvadi...
Eh, ma no jere une traduzion precise, mi plaseve che peraule,
intal sens di vueit, cence oms.
"Al fale ancje l'altâr sul predi."
Phate
2008-03-10 18:14:28 UTC
I soi, ancje se no scrif di dopo mai.
Lidrie
2008-03-10 20:14:59 UTC
Post by Phate
I soi, ancje se no scrif di dopo mai.
oh velu ca, vevistu cjapade sul serio le firme che tu metevis?
dulà ise cumò? bevude dute?
Sans
Phate
2008-03-17 16:47:11 UTC
Post by Lidrie
oh velu ca, vevistu cjapade sul serio le firme che tu metevis?
dulà ise cumò? bevude dute?
Oh bondì sior dotor! Ih, ce vuelial, un poc passion di tace un poc di
frice si a simpri mancul timp par fa altri! :-)
La firme a e tornade, soi stat a fa un gir a Prepot.
--
- internet
+ cabernet
Lidrie
2008-03-17 16:59:20 UTC
Post by Phate
soi stat a fa un gir a Prepot.
frascje?
Sans
Phate
2008-03-18 17:58:29 UTC
Post by Lidrie
Post by Phate
soi stat a fa un gir a Prepot.
frascje?
Taverne pericolose... ;-)
--
- internet
+ cabernet
Daniele-Dejansan
2008-03-21 22:49:25 UTC
Pur non essendo in possesso delle proprie facoltà mentali Phate ha
Post by Phate
Post by Lidrie
Post by Phate
soi stat a fa un gir a Prepot.
frascje?
Taverne pericolose... ;-)
Dulà, dulà, che mi interese l'argoment, ansit se o cognosees qualchi
frascje cal val le pene iesi visitade no steit a fà coplimenz,
scriveit.
Phate
2008-03-24 21:13:19 UTC
Post by Daniele-Dejansan
Dulà, dulà, che mi interese l'argoment, ansit se o cognosees qualchi
frascje cal val le pene iesi visitade no steit a fà coplimenz, scriveit.
I eri a cjase di amis, robe par pos.... Come frascjis l'è dome ce
sielgi. Io o giri di spes par Nimis, Faedis, Attimis.
--
- internet
+ cabernet
Daniele-Dejansan
2008-03-24 21:39:13 UTC
Post by Daniele-Dejansan
[...]
Io une quindisine di ains fà o eri un espert dal genar, dopo mi soi
sposaat o ai metude su famee e o ai piarduut al gir.
In che volte si girave, specialmenti le domenie, duttis les frascjs
pusibilis e immaginabilis, partint de matine abuinore e finint le sere
dopo cene.
Disin che, forsit Spesse e ere le zone preferide par qualitaat sie dal
vin che dal mangjà.
Respect!
2008-03-11 11:43:21 UTC
Urca, sono già le le 18.53 del 08.03.2008 , e mi accorgo adesso che Guru
Prim.
Miôr pucs ma boins
Prisìnt !
"Miôr polente cence nie che nie cence polente."
Top
2008-03-13 12:33:46 UTC
On Sat, 8 Mar 2008 18:53:41 +0100
Prim.
Ultin rivât!.
Pero' no siari la puarte. Varès di riva' a moments une coriere di
frice! :-)
--
(_ _)/ __ )/ __ )/\ ò |***@slackwarebox:~$ info Top
/ / / /_/ // /_/ ///\\/\ |MTBclimber-AlpineArtilleryMan
colm(FUR)/ /vrh(SLO) \\\ |"Nobis incedentibus rupes ruunt"
Lidrie
2008-03-13 13:30:14 UTC
Post by Top
Ultin rivât!.
Pero' no siari la puarte. Varès di riva' a moments une coriere di
frice! :-)
e rive in coriere? chel¹ su in cjargne, ch'al è un toc che no si viôt
ca, mi diseve che lì di lui e ven iù pai cops...
;-)

¹ e par dile dute, al è el unic che, par tante c'an rivi, al a vonde
goldons dogje man... :)
Sans
Top
2008-03-13 17:19:32 UTC
Post by Lidrie
Post by Top
[...]
Bon, se il speziâr al ves di presentâsi cun t' une cariole di goldons mi
sa tant che (chi dentri) o podin fa dome bufulis con lôr :-)
Guru
2008-03-13 16:25:15 UTC
Post by Top
Prim.
Ultin rivât!.
Pero' no siari la puarte. Varès di riva' a moments une coriere di
frice! :-)
Nooooooooooooo! Cumò o ai capît parceche no l'è plui nisùn uchi dentri!
Mancje la frice!!
vale più di qualsiasi oro.
Top
2008-03-13 17:23:18 UTC
Post by Guru
Post by Top
[...]
Mai stade. Crodimi.
C' al sedi un problema di "lenghe"? :-)
Guru
2008-03-13 17:42:23 UTC
Post by Top
Post by Guru
Nooooooooooooo! Cumò o ai capît parceche no l'è plui nisùn uchi
dentri! Mancje la frice!!
Mai stade. Crodimi.
C' al sedi un problema di "lenghe"? :-)
No sai, i sai dome che la me morose ancjemò no ûl imparà a tabajà
furlan, e si che jo sbrunti unevore di che bande!
Nuie, lu capîs, cuasi dal dut, ma tabajalu mancul pal cai!!

E a je furlane, eh, mighe par altri!!
vale più di qualsiasi oro.
nrmn
2008-04-02 20:05:49 UTC
Prim.
E ancje jo, ma ormai o capiti di chestis bandis une volte ogni muart
di pape :-)

No rivi a sta' daûr a dut, blog. newsgroups.... :-(

Mandi,
Guru
2008-04-02 21:56:15 UTC
Post by nrmn
E ancje jo, ma ormai o capiti di chestis bandis une volte ogni muart
di pape :-)
No rivi a sta' daûr a dut, blog. newsgroups.... :-(
Mandi,
Ce om impegnât che tu sês! Straviti ogni tant, ven uchi a contanus di
storis di frice, di cais, e di tais di chel bon!! :-D

O ai cjatât un film vie pal mulo "Tony Bandon E I Triestini(Cabaret
Friulano Divertentissimo)DVDrip.avi"

Mi soi fât une ridude!
vale più di qualsiasi oro.
Klenje
2008-04-20 18:10:32 UTC
Post by Guru
[...]
Cuint? Sest? :-D Jo o soi stât un pâr di mês incasinât cul pc, i esams e
dut al rest. vuê o ai instalât di gnûf alc par lei il NG...
Sì bielon chel sketch lì, lu ai mostrât ancje a un pâr di amîs no furlans
par fâi capî la realtât!